Sernik z brzoskwniami

🟣 Weight Watches PURPLE plan
- 11SP za całe ciasto bez czekolady
- 38SP za całe ciasto z czekoladą


SKŁADNIKI:


Masa sernikowa:
500g chudego twarogu
8 jajek
2 łyżki jogurtu naturalnego
6 łyżek słodzika ''Splenda'' ( lub dowolne słodzidło)
3 łyżki płaskie mąki kukurydzianej
1 zapach śmietankowy

Składniki pozostałe:
1 puszka brzoskwiń

Opcjonalnie:
100g (tabliczka) gorzkiej czekolady



WYKONANIE:

Brzoskwinie odcedzić. Po odcedzeniu zostaje ok 250g brzoskwiń



Składniki z listy ''Masa sernikowa'' miksujemy dokładnie , tak aby nie było żadnych grudek.

 

Masę wlewamy do formy. Na masie układamy plastry brzoskwiń.



Wpychamy lekko widelcem, tak aby byłe ledwo widoczne.



Piec w temp. 180 st C , 1 godzinę (piekarnik z termoobiegiem). Po wyjęciu sernika, gdy jest jeszcze ciepły posypać go stratą gorzką czekoladą.

 

Pozostawić do wystygnięcia.









Smacznego

Edyta

Komentarze

Ania M pisze…
Mniamuśny.Jestem ciekawa czy mi taki wyjdzie.A ile go piec jak nie mam termoobiegu??I na którym poziomie ma być ciasto??(bo ja potrzebuje mieć przepis dla blondynki). Nigdy jeszcze nie wyszedł mi sernik,więc moze Twoj mi wyjdzie????
Edyta pisze…
Ania, hahaha... no o ''blondynizm'' to ja cię nie posądzam :)
Bez termoobiegu to ponoć o 10-20% czas pieczenia wydłużyć i temperaturę zmiejszyć.
Oczywiście ciasto zawsze do nagrzanego piekarnika i zawsze wszystko u mnie idzie na środkową półkę.

Spróbuj może 160st i 1h 15min piec?

Mi sernik często spieka się i pęka od góry, szczególnie tu gdzie wystają owoce.Można owoce pokroic w większą kostke i wrzucić do masy sernikowej, wymieszac i wlac w formę.

Popularne posty