Mini pizza

SKŁADNIKI:

Spód do pizzy:
2 łyżki otrębów owsianych
1 czubata łyżka otrębów pszennych
1 jajko
5 łyżek mleka
5 łyżek wody (jeśli masa bardzo gęsta , dodać więcej wody)

Dodatki:
wędlina
ser mozzarella
cebula
duszone pieczarki

ilość dowolna

+ koncentrat pomidorowy
+ przyprawa do pizzy




WYKONANIE:

Składniki na spód do mini pizzy wymieszać.



Patelnię rozgrzać, spryskać olejem ( np takim: Tu Kliknij ) i wlać rozmieszane otręby.



Smażyć na średnim ogniu kilka minut, aż góra sie zetnie, a spód sam będzie sie ''odklejał'' od patelni.


Ostrożnie przewrócić na drugą stronę i smażyć kolejne 2-3 min. Uważać przy przekładaniu, aby się nie rozwaliło ciasto, jest dość grube i ciężkie.


Wysmażony spód przełożyć na blaszkę, posmarować troszkę koncentratem i posypać przyprawą do pizzy.



Ułożyć dodatki i zapiec w piekarniku 20 min 180 st. albo wstawić do mikrofalówki na 4-5 min.



Gotowe :)





Smacznego

Edyta

Komentarze

Iza pisze…
A jeszcze przed chwilą nie było tego:) Ślicznie wygląda i na pewno tak też smakuje:)
Edyta pisze…
Moje kubki smakowe są zadowolone, żołądek też :)
wiola pisze…
robię taką tylko szybciej,bo leniwa jestem:)ciasto podsmażam na patelni a jak smażę drugą stronę to kładę wszystko na podsmażoną część, przykrywam pokrywką i za kilka minut mam gotową mini pizzę:)
Edyta pisze…
Tak tez można :) ale ja nie mam takiej pokrywki co by do patelni pasowała :) trzeba zatem będzie nową patelnię kupić, z pokrywką :)

Popularne posty