Beza - Mini bezy w paczuszkach

Ostatnia wersja bezikowych szaleństw. Na różowo. ⁠


Masę bezową ⁠zrobiłam z 4 białek i 200g curkru. Do masy dodałam różowy barwnik. 
Woreczek w środku posmarowałam czerwonym barwnikiem (wzdłuż) by podczas wyciskania masy stworzyć ciemniejsze smugi. Na wyciśnięte bezy poszła różowa/czerwona posypka. 

Mini bezy mągą być doskonałym prezentem 🎁Zapakowałam moje beziki w małe woreczki cylafonowe, przewiązałam kolorowym sznurkiem i rozdaję znajomym. Co sądzicie o takich słodkich paczuszkach?⁠


Mini bezy zrobione z 4 białek z dodatkiem różowego barwnika oraz posypki w tonacji różowej.

⁠_____⁠

⁠🇬🇧⁠

Last version of my meringues crazyness. Pink craze 🙂 I thought I could use mini meringues as a little gift 🎁 Packed into bags they will go to my friends.

What do you think?



SMACZNEGO

Komentarze

Popularne posty