Ozdabianie cupcakes

Ozdabianie cupcakes nie jest takie trudne. Sami możecie wyczarować fajne ozdoby i zachwycić waszych znajomych domowymi ciasteczkami.

Mój zestaw do ozdabiania:


Dziś kilka propozycji/ pomysłów.

Potworek:
Do zrobienia potworka potrzebujemy zabarwione wiórki kokosowe- mieszam je po prostu dokładnie z odrobiną barwnika.

 

Cupcake smarujemy cienko lukrem (można zabarwić lukier na kolor w jakim będą ciasteczkowe potworki: zielony, czerwony, niebieski, do wyboru)



Maczamy w wiórkach ciasteczko, tak aby się przykleiły do masy.

 

Białym lukrem robimy oczy a ciemnym lukrem źrenice. Można je zrobić np perełkami jadalnymi.
Rysuję nożem buziaka potworka, robię lekką dziurkę i wkładam kawałek ciasteczka

 

Można włożyć kawałek paluszka, krakersa lub cokolwiek innego i potworek gotowy.
Podpowiedź koleżanki, która nie lubi wiórków kokosowych- pokruszyła wafle i je zabarwiła.
Osobiście nie próbowałam jeszcze ale z pewnością wykorzystam pomysł i dam znać jak mi wyszło.

Białe cupcake:
Mogą być np podawane na komunii, chrzcinach, weselu. Ozdobione srebrnymi jadalnymi kuleczkami.

 

Motylki ryżowe połączone z ozdoba z niebieskich kulek jadalnych.

 

oraz inne pomysły



























Mam nadzieję, że Wam się podobają :)
Wasza

Edyta


Komentarze

wiola pisze…
przepiękne, małe dzieła sztuki:)))
Patrycja pisze…
Gdzie można kupić ozdoby do cupcakes? W supermarketach raczej jest słaby wybór :(
Edyta pisze…
W Polsce to niestety nie wiem, w UK jak najbardziej w supermarketach typu Tesco, Asda, Sainsbury można kilka ciekawych rzeczy kupić. Ja dużo robię sama, a jedyne co kupuję to kwiatki i motylki ryżowe, które właśnie są w marketach.
Dobrym źródłem ciekawszych ozdób na cupcakes jest również eBay. Można tam znaleźć interezujące rzeczy.. może w PL allegro również się sprawdzi?

Popularne posty