Chia w słoiczku

Śniadanie, które można zabrać ze sobą, przygotować dzień wcześniej, zamrozić nawet!
Nasiona chia z mlekiem i owocami.

WERSJA PIERWSZA

30g chia
120ml mleka
dowolne owoce
(ja użyłam ananasa, banana, maliny, jagody i owoc granatu)
Wymieszać, odstawić na 15min. Nasiona chia powinny już być o wiele bardziej gęste, Zamieszać ponownie i odstawić na kolejne 15min. Teraz już powinno być bardzo gęste i można ułożyć owoce.
Słoiczek zamknąć.

W zależności od świeżości owoców w zamkniętym słoiczku można przechowywać 2-3 dni.
Nie polecam wtedy dodawać bananów bo zciemnieją.

Taki deser można mrozić i wyciągnąć wieczorem, wstawić do lodówki na noc by odtajał i też będzie smaczne.


WERSJA DRUGA

30g chia
120ml mleka
1 łyżeczka kakao
pół łyżeczki słodziku

Do drugiej porcji chia dodałam kakao i troszkę słodziku i dokładnie wymieszałam. Sposób wykonania jest taki sam. Owoce posypałam jeszcze dropsami czekoladowymi. Pyszności.....

Wybaczcie zdjęcia tochę kiepskie ale robiłam w nocy i nie mam jakiegoś sprzętu do naświetlania to trochę tak słabo wyszło :)








Pozostałe przepisy z chia:




Komentarze

Popularne posty