Brzoskwiniowy sernik Edzi

Sernikowy deser... mój ulubiony

SKŁADNIKI:

100g odcedzonych brzoskwiń z puszki
250g chudego twarogu
4 jajka
2 łyżki jogurtu naturalnego
3 łyżki słodziku np ''Splenda'' (lub 1 czubata łyżka cukru pudru))
1 łyżka mąki kukurydzianej
kilka kropli zapachu (śmietankowy lub waniliowy)



WYKONANIE:

Brzoskwinie kroimy w cienkie plastry i układamy na dnie foremki, ale tylko tak, aby przykryło dno (ze względów dietetycznych; dla reszty rodzinki można położyć podwójną warstwę)

 

Pozostałe składniki z listy miksujemy dokładnie , tak aby nie było żadnych grudek.



Puszystą masę wlewamy w foremki zostawiając około 1- 1,5 cm od góry (serniczek wyrośnie)

 



Pieczemy przez 40 min w 180 st. Po wyciągnięciu z piekarnika zostawiamy chwilę by ostygło potem wyciągamy z foremki.



Ponieważ piekłam w ceramicznych foremkach musiałam delikatnie odkleić ciasto od brzegów , natomiast jeśli się piecze w formie silikonowej ciasto bez problemu samo się odkleja.

Upieczoną babeczkę sernikową stawiamy na talerzyku do góry dnem, tak aby na górze były brzoskwinie.



Można posypać odrobiną cukru pudru lub słodzika







Smacznego

Edyta

Komentarze

wiola pisze…
nie robiłaś tej pyszności jak byłam u Ciebie, dlaczego? tak pysznie wygląda:)
Edyta pisze…
Wiola: bo nie miałam odpowiednich foremek, a i przepis był ciagle w fazie udoskonalania :) następnym razem z pewnością Ci zrobię :)

Popularne posty