Czekoladowe Miseczki

Często zastanawiam się w jaki sposób podać ciekawie deser. Pucharki, miseczki, słoiczki. Wszystkiego jest u mnie pełno.Ale dziś podawałam lody w miseczkach z czekolady.

Niejednokrotnie natknęłam się na metodę z balonem i postanowiłam wypróbować czy działa.
Werdykt jest taki, że i owszem działa, ale trzeba się upewnić że balon jest szczelnie zawinięty , bo w jednym zaczęło mi zbyt szybko schodzić powietrze zanim masa czekoladowa zastygła i potem ciężko było oderwać balon od czekolady. I miseczka koślawa i mniejsza.


SKŁADNIKI:

Użyłam gorzkiej czekolady. 2 tabliczki na 4 miseczki.
Nie żałujcie czekolady i dobrze (grubo) namaczajcie balony w czekoladzie inaczej miska będzie zbyt cienka i pokruszy się przy odrywaniu balona.


WYKONANIE:

Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej. Balon napompować do połowy i dobrze zawiązać. Zamoczyć w czekoladzie, można posypać wiórkami, orzechami lub kolorowym cukrem lub zostawić bez dodatków. Ułożyć na papierze do pieczenia i wstawić do lodówki na ok 40 min.



Przekłuć balon, oderwać od czekolady. W miseczce podałam lody czekoladowe...

Co sądzicie?





Smacznego

Komentarze

Popularne posty